2009. május 16., szombat

Hosszú volt a hét

Nem nagyon jutottam ide a héten, Apa végre itthon van kicsit, együtt voltunk.

Tegnap meg is jegyeztem neki, keveset látjuk, miután Andris egy vadidegen lábbal közölte nagyon lelkesen, hogy Apaaaaaaaaaa. Sétáltunk a Király utcán, törpi szaladgált, szóltam neki, hogy ott van Apa, és ő az első szimpatikusnak tűnő lábszárat becélozta....

Én varrtam a héten, meg sütöttem, meg kényeztettem a fiúkat.

Készült egy hímzőstáska és egy válltáska nekem, így talán nem járkál majd Andris a hímzőcérnáimmal.....

Napok óta megkeveredett az alvása...nem tudni mitől. Szerdán egyáltalán nem aludt délután, tegnap-tegnapelőtt meg 10 után tudtuk csak elaltatni, úgy, hogy már sírni hagytuk, nem boldogultunk vele.... Édes amúgy, minden cuccával együtt jönne ki a kiságyból...



Ma megyünk mamizni, irány Nyírbátor, remélem ma hajlandó lesz Andris aludni az autóban.....

Nincsenek megjegyzések: