2009. október 12., hétfő

3 hét




Mi megvagyunk, Andris még mindig beteg, 3 hete hol hány, hol hasmenése van(de akkor mindjárt át is kell öltöztetni, ágyneműjét mosni....), 3 hét alatt egy hét itthon, 3 nap bölcsi, megint egy hét itthon.... Fogyott másfél kilót, nagyon kis nyavalyásan néz ki.
Még szülinapi tortát is csak vasárnap kap, eddig úgysem ehetett volna belőle.
Én éjjel dolgozom, hazamegyek reggel leváltom apát, elvagyunk délig a törpivel. Délben lefekszem, amikor ő, kelek amikor ő. Apa hazajön 5 körül, akkor tudok még 3-4 órát aludni meló előtt. Nem kicsit vagyok kipurcanva....
A mi gyerekdokink közölte, normaflore, majd rendbejön....Semctát bármibe teszem kiszúrja és nem hajlandó megenni, meginni.
Ma gondoltam egy merészet, a mi dokink délutános volt, felhivtam reggel a másik körzet dokiját, elrebegtem hogy elutazunk, levihetném-e hozzá a gyereket. Ő javasolt egy szert, hogy talán az használ, ma már kapta, kap megint reggel is, komolyan mondom már ez az utolsó, amiben hinni tudok. Andrisnak szigorú diéta pár napig...Rizs, krumpli, répa, alma, ropi, sajtos tallér, babapiskóta, banán, tea, víz, almalé.....
Ja, az ekcémája is kijött...

Nincsenek megjegyzések: