2010. február 14., vasárnap

Éjjeli rémület

Nagyon megijedtem éjjel. 3/4 12kor Andris sikoltására ébredtünk, fél órán keresztül sikoltozott, sírt, vergődött, dobálta magát, felébreszthetetlenül...Nem tudtuk, mi a baja, fáj-e valami, esetleg tele a pelus és az bánthatja.... Átvittük az ágyunkba, ott elaludt, majd fél2kor felpattant, hogy ő visszamegy az ágyikójába.... Fél 4kor arra ébredtem, hogy mellettem van, fél 6kor megint az ágyában.....
Találtam egy cikket erről a jelenségről, nem nyugtatott meg, de legalább már tudom, hogy van ilyen.

2 megjegyzés:

Nóri írta...

Pat! Ilyet sajnos mi elég sűrűn átélünk, konkrétan ha aznap nem alszik, mert pl. vendégségben vagyunk. Arra gondolunk, hogy a napközbeni események felzaklatják, hogy éjjel sem nyugszik meg tőle.
Ő is sír, csukott szemmel, vergődik, nekünk a vizes lemosás, megrázás hat csak, akkor hirtelen felébred, mintha mi sem történt volna. Tényleg szörnyű látvány, elhiszem, hogy te is nagyon megijedtél.
(a cikket elküldenéd nekem? köszi)

Dóra írta...

Hát ez tényleg elég rosszul hangzik.
Remélem kinőhető a gond...