2010. június 21., hétfő

Újra kismama lettem!!!

Kérek egy kommentet mindenkitől, aki beugrott!!!! :) A helyzet az, hogy szabin vagyok, Andris táppénzes, így alakult, hogy újra kismama-mindennapokat tartok. 

Mindennapok. Monoton sorban egymás után. Reggeli, séta, főzés, alvás, uzsi, apa hazaér, vacsifőzés, mese, fürdés, mese, alvás.... Újra "felfedeztem" Andrist, haláli kölök, segít, csacsog, dacol, édes, bújós, sündisznó, hisztis, kerge, imádnivaló...Ez így egy kerek egész, lassan 3 éves kisfiú. Illetve nagyfiú, egy pelustalan nagyfiú, igaz, egyenlőre még csak nappalra, de egész megbízhatóan.

Egyébként nincs jól....illetve nem az igazi. Köhög még mindig, ha nagyon köhög, sírva fakad, persze ettől még jobban köhög, amitől még jobban sír...



Szomorkás...


Éhenkórász minifánkevő...



Elmélyülten rajzolós, mindenki figyelje a krétát...


Dolgozik...


barátnős




+1, Anya hímzése

4 megjegyzés:

Dóra írta...

Én beugrottam, de a kismama szót én a pocakos mamikra használom:-DD
Andris nagyon cuki fiú a képeken!

A hímzésed csúcs!

Pat írta...

Pocak is van, csak lakatlan. :)

Nóri írta...

Pedig ahogy a bejegyzés címét elolvastam, már én is rögtön egy kis pocaklakóra gondoltam. Lesz ott még lakó nem sokára, meglátod!!!
Hát igen, ezek a napok elég monotonok tudnak lenni, de mégis olyan jó, és megnyugtató, nagy élmény így egész nap együtt lenni! A pelusnélküliséghez gratulálunk, szépen haladtok!
Jók a képek nagyon! az alvásos ismerős, nálunk is legalább 2 jármű mindig alvótárs. Ilyen étkészletünk volt nekünk is, de sorba eltört mindegyik része:-(

Pat írta...

A kanál már első nap, a mély tálka kb egy hetesen, a villa megvan, mert használhatatlan, a bögre anyósoméknál, csak a lapostányér birja még. :)

Ja, félreértés ne essék, nem hiányzik odabentről senki. :)