2009. április 28., kedd

Szomorú vagyok

Elveszett Andris borostyánlánca.....pénteken hazafelé még rajta volt, szombaton amikor anyuékhoz értünk már nem. Emlékeim szerint levettem róla este, mint mindig fürdés előtt, de 1. hol vetkőztettem, pelenkázón vagy a kanapén, 2. hova tettem a láncot, 3. visszakerült-e a gyerkőc nyakába, nem tudom.... átkozott rutin!!!! Apa egyik nap megtalálta a kanapén, és eltette tuti helyre, hogy meglegyen, de hogy melyik nap volt, és hogy hol az a tuti hely, nem tudja.

Nagyjából 3 variáció van: a tuti helyen kell keresni, elhagytuk a lépcsőházban vagy Andris keze van a dologban....Az elmúlt 2 napban minden szekrény mögött és ágy alatt, játéktartóban, táskában, cipőben, fiókokban, szennyestartóban, mosógépben, hűtő alatt jártam már, remélem nem a szemétbe dobta(nem szokása, de ki tudja)... A régi számítógépben viszont megtaláltam a rég elveszett kisautóját!!!!

Ha valaki ráér, gondolja végig, ha nyaklánc lenne, hova bújt volna???? Kérek még-még-még tippeket!!!!!

Nincsenek megjegyzések: