2009. augusztus 25., kedd

Egy hónapja...





Egy hónapja kezdtem dolgozni, és ez Andris második hete a bölcsiben, szereti, már ott is hagytam minden nap pár órára, pénteken már ott is alszik. Szerencsére még az udvaron töltik a napok nagyját, ez is segít, hogy szeressen ott lenni.


Igazából rájöttem, ez olyan, mint a szülés: mindenki kötelességének érzi, hogy valami rémtörténettel szórakoztasson hónapokig tartó hányásig fajuló sírásokkal és sarokban vagy ágyra visszanyomkodva, sírva töltött alvásidőkkel kapcsolatban. Ráadásul azok, akik 1. 30 éve nem jártak még bölcsivel egy utcában sem. 2. nem tervezik bölcsibe adni a gyerkőcüket. Vagyis ezek szerint nincs gyerek aki szeretné a bölcsit, ezzel szemben NEM láttam a bölcsiben siró gyereket, az eleséseket kivéve. DE azért otthon is sírnak szerintem.

Szóval bölcsit kezdők no para, szeretni fogják a gyerkőcök!!!


Na meg a rémhírterjesztőknek nem ártana figyelembe venni, hogy munka miatt ment Andris bölcsibe, nincs választásunk. A lényeg, hogy szereti, szeretik a gyerekek is, bár azért még inkább egyedül játszik, vagy a többiek mellett, bár gondolom ez életkori is. Látványosan elkezdett kötődni a gondozónénijéhez, ennek is örülök.

Mi bajom lehetne akkor? Kicsit azért sajnálom, hogy így alakult, már nem csak az én picikém, egyre nagyfiúsabb, verseket (!!!!) tanult, be nem áll a csőre, egyedül eszik, pohárból iszik, kidobja a szemetet a kukába, irgalmatlan tempóban fejlődik és látom, hogy jól érzi magát, nyugodtan jövök el a bölcsiből.

2 megjegyzés:

Nóri írta...

"Szeretem" azokat az embereket, akik lelkiismeret furdalást ébresztenek a szülőkben (akikben egyébként is van) amiért bölcsibe adják a gyereküket. De jó, hogy te ezen túl tudsz lépni, és látod, milyen ügyes ANdris, így beilleszkedik. Az egymás mellett jászás meg tényleg életkori sajátosság, először az udvaron kezdenek ismerkedni (szaladgálás, motorozás, homokozás) közös autózás, építés majd később. De ez is jó, hogy mellette játszik, és nem vonul be egy sarokba, vagy nem sír, ha közel megy hozzá egy másik...
Gondolom neked is könnyebb így otthagyni, nyugodtabbak a napjaid!

Pat írta...

Ma már ott is ebédelt, holnap már ott is alszik..... :)