2009. augusztus 9., vasárnap

Eltelt 2 hét...

... a munkából. Meglepően jó, bár még szoknom kell a tempót, de élvezem, menni fog, Andris is ellesz a bölcsiben, elvolt a mamiékkal is. Első héten anyuéknál, most a héten anyósomék voltak itt és vigyáztak rá, én éjjel dolgoztam, nappal aludtam. Holnap megyünk egy utolsó egyeztetésre a bölcsibe, és 17én kezdődik a nagyfiús élet.

Andris időközben megtanult kerek mondatokban beszélni, apa apuci lett, tud verset mondani, de megint elég nyafogós, hiába, az ő kis világa is folyton változik. Ezért is várom a bölcsit, hogy beálljanak a napjaink végre, legyen meg neki is az állandóság.

6 megjegyzés:

Dóra írta...

Hú, új élet új szakasz. Sok új, sok fárasztó! Bele sem merek gondolni, hogy fél év múlva én is...

Andris mondatokban beszél? Irigykedem! Nem lenne kedve órákat tartania Karcsinak? Nálunk az anya még mindig a nagy semmi, a tesók csak babák névre hallgatnak...

Jó bölcsizést, remélem jól veszi Andrisod az akadályokat.Legalább azzal nem lesz gondja, hogy elmonjd a gondinéniknek mi a baja!

Pat írta...

Na azért elég vicces mondatok kerekednek nála néha, a mókuska, mókuska például igy hangzik:

Mókuska, mókuska felmászott afára, lesett, eltörött...
Andris, mi törött el?
Hát a mókus...

Vasárnapi szösszenet:
Andris: Kilenc fojintért...
Apa: Mit vettünk kilenc forintért?
Andris: Hát kutyát....

Nóri írta...

Annak meg örülni kell, hogy neked tetszik a munkahely, nem mindegy ez sem. Andris addig lesz nyűgös, míg bekerül a bölcsibe, ott rájön, hogy nincs kinek nyafizni.

A beszédért én is irígy vagyok, mi még mindig úgy haladunk, hogy minden szót utánoz, de csak az első szótagját, vagy azt duplázza. De a mit kérsz enni?-kérdésre válaszol: Kaját! :-)

Pat írta...

Meggyógyult Zalus?

Megyek a manóváriért!!!!!!! Hazajön ma végre!!!!!

Nóri írta...

Ááááá nem, mégis kell antibigyó..a tüszők nem akarnak múlni.

De jó lesz nektek, furcsa, hogy pici babából milyen hamar beszélő, anyától könnyen távollevő nagyfiú lett, nem?

Pat írta...

Fáj is a szivem miatta...:)