2011. április 4., hétfő

Anyuka, baj van a gyerekkel....

Ma én vagyok az aki kibőgte már magát: behivott a bölcsivezető, hogy baj van a gyerekkel, káromkodik ( francba, fenébe, kaki, kuki, puki, tikszar mennek), agressziv, nekimegy a gondozónőknek, hiperaktiv, és egyébként is, nevelési tanácsadó és van is náluk a bölcsiben, és kérnek időpontot, és ez igy nem maradhat, persze a gyerek szempontjából nézve nem jó neki sem... Én elhiszem, mindent elhiszek, tudom, eleven egyemberes gyerek, mindig is az volt. DE: ha hónapok óta fennálló problémáról van szó, miért nem szóltak, jeleztek előbb... Miért nem szólt a gondozónő, miért rögtön a bölcsivezető? Ha fél tőle a többi gyerek miért szaladnak elé reggelente? Vagy csak az a baj hogy szabin vagyok és viszem a gyereket bölcsibe? Nekünk miért nem jön nekünk? Velünk itthon miért nem agressziv? Ok, dacos és visszabeszél, de 3.5 éves, én ezt eddig betudtam annak, hogy ebben a korban van. És miért csak az egyik gondozónő panaszkodik rá, a többiek miért tudják lerendezni vele????

Nincsenek megjegyzések: