2011. április 13., szerda

Nevelési tanácsadás és egyéb finomságok

Megvolt ez is hétfőn, elbeszélgettünk a nagyon jó fej gyógypedagógussal, majd többször ránéz Andrisra, elmondta, van ilyen, hogy egy okos, ügyes gyereknek már kevés az inger, amit kap, új kihivásokra van szüksége, figyelmet akar felkelteni a rosszalkodással...

Amúgy amióta átvariáltuk a gyógyszereit és nincs multivitamin (ami nagyon jól teljesitett egész télen), nem panaszkodtak rá.

Ma viszont én leszek a kukacoskodó anyuka, mert nekem szóltak, hogy a gyerek "csúnyán" beszél, ma én fogok szólni a bölcsiben, hogy a gyerek olyan szavakat hozott haza, amit tőlünk, a családtól biztosan nem hallott, figyeljenek.... Én akkor megbeszéltem vele, ha hall valamit, előbb kérdezze meg, hogy csúnya-e, mielőtt használni kezdi. Na 3 nap alatt 2 olyan szót kérdezett meg, elmesélve kitől hallotta őket, amik nem hogy egy 3 éves, de egy felnőtt szájából is közönségesen, bután és gusztustalanul hatnak....  ma én fogok szólni a bölcsiben, hogy a gyerek olyan szavakat hozott haza, amit tőlünk, a családtól biztosan nem hallott, figyeljenek....

Nincsenek megjegyzések: