2009. július 1., szerda

Még mindig nem stimmel valami

Az elmúlt napok furcsán teltek...Adott egy nem beteg gyerek, aki mégsem egészséges. Múlt szerdán, megunva hogy 2 hete folyik az orra elvittem Andrist orvoshoz.

Nem volt valami szimpatikus a helyettes doktornő, adott antibiotikumot, orrcseppet. Nekem furcsa volt, hogy torokgyulladásra gyanakszik, hiszen az orrfolyáson kívül nem volt semmi de semmi tünet. El is kezdtük az antibiotikum-kúrát, szerdán és csütörtökön 1-1 adaggal, előírás szerint.

Pénteken este káposztás tészta volt a vacsi (nem ez volt a nap ötlete, belátom...), és Andris hányt. De semmi jele nem volt, játszott, hányt és játszott tovább.... Gondoltuk, a káposztás tészta...Szombaton nem kapott antibiotikumot, nem mertem adni neki.

Vasárnap apa dolgozott, ketten voltunk. Sütöttem palacsintát. Este Andris kinyafogta magát az ágyból, lefeküdtünk a kanapéra, és megint hányt...

Hétfőn doki, ugyanaz... Anyuka, ha hány tőle a gyerek ne adja neki az antibiotikumot. Hááát jó..

Tegnap este Andris megint hányt. Sugárban, előjel nélkül. Felhívtam az ügyeletet... Nem kell bevinni, majd reggel a körzetbe. Vittünk vizeletet, szerencsére se cukor, se aceton nincs benne. Ettől rettegtem... Kedve jó, nem látszik betegnek. Most szigorú diéta van, répa, alma, krumpli, keksz, piritós, ha megint hányna vigyük vissza és labor, hasi UH, kivizsgálás. Nem vagyok nyugodt...

2 megjegyzés:

Nóri írta...

Szegény Andris, jobbulást neki. ÉN sem lennék nyugodt, mikor jön vissza a doktornőtök? Remélem a szigorú diéta már meghozza az eredményt, és nem hány többet!

Pat írta...

Jövő héten lesz, aztán nem, aztán megint...

Nekem a fő bajom, hogy szerintem a helyettes hülyének néz....De miért kell megvárni, hogy harmadszor menjünk vissza, mire egyszer rendesen végighallgat és megnézi a gyereket?