2009. július 27., hétfő

Minden kezdet nehéz

Andris anyuéknál maradt, hogy a munka miatti szaladgálást ne kelljen vele párban csinálni.

Reggel bementem a munkahelyemre felmondani, de hiába...a főnök nyaral, a helyettese meg nem tudta aláírhat-e közös megegyezést... Telefon ide, telefon oda, majd visszahív....Hívott, reggel menjek be, megcsinálják...

Megszereztem a tüdőszűrő eredményt, vettem új eü. könyvet (nincs kedvem bemenni a másikért), elintéztem a háziorvosi papírt a munkaalkalmasságihoz...

Holnap reggel 8ra bemegyek a központba, leszámolok, aztán OEP, lemondom a GYED-et , majd MÁK, megigénylem a GYES-t. Aztán ha mindez kész hazafelé beugrok a dokihoz az alkalmasságira és szerdán 6,30kor munkába állok.

Nagyon hiányzik a kispocok....Vettem neki egy Süsü-t, remélem örül majd neki.

Tegnap este közölte anyuval: elmentek boltba szejintem, hoz süsüt....

1 megjegyzés:

Pat írta...

NEM Tudom, hogy sirjak vagy nevessek...Andris keresett délelőtt, de jól van, sokat játszik, sokat eszik és állitólag tündér, és nincs vele semmi extra dolog és nem sirt utánunk.