2009. július 17., péntek

A nagy ágykérdés

Belestem Andrishoz, láttam milyen édesen alszik, lefotóztam és meglepődtem...Azt hiszem a szülinapjára ágyat kap....De nagy kérdés, hogy milyent? Ugye mi a tesót kis korkülönbséggel terveztük, de most a 4-5 év tűnik reálisnak. Mire a tesó kinő a rácsos ágyból, Andris lesz 6-7 éves...



Eddig emeleteságy-párti voltam, de most nem is tudom...Folyamatosan azt lesném nem mászik-e fel, esik-e le és egy dackorszakos kétévessel megértetni, hogy csak az alsó ágyon alhat.....
Aztán van a körbetámlás kisheverő, ami kicsiknek jónak tűnik, de 6-7 évesen????



Vagy a sima gyerekheverő és gyerekágy leesésgátlóval... és anélkül....





Várom a szavazatokat!!!

3 megjegyzés:

Nóri írta...

Az ágykérdés nálunk is szóba került (mondjuk nálunk más a felállás egy kicsit) MI úgy döntöttünk, hogy olyan emeletes ágyat veszünk, ami később külön ággyá szétszedhető, tehát az elején is csak az alsót rakjuk össze.
Szerintem mindenképpen olyat érdemes venni, ami ha hagyományos gyerekágy is, de bővíthető, tehát nem kell venni nagyobbat, mikor 190 cm-es nagykamasz lesz...:-DDD

Pat írta...

Igazából két rendes gyerekheverő nem fog elférni a szobában....Azt hiszem most marad a leesésgátlós kisheverő, aztán majd ha nagytesó lesz Andrisból kapnak emeletes ágyat. Vagy nagyobb lakást két gyerekszobával....

Nóri írta...

Vár egy meglepi a blogon! :-)))