2009. június 10., szerda

2007. október 5.




Most mondhatnám, hogy életem legeslegszebb és legboldogabb napja, de ezt szerintem mindenki tudja...Hosszú volt (20 óra) és nagyon nehéz, sokáig csalódott voltam, hogy császár lett a vége, okokat kerestem, meg felelősöket, de végül rá kellett jönnöm, nem ez a lényeg. Az a fontos, hogy Andris ép, egészséges, mert sajnos rosszul is végződhetett volna, nagyon rosszul. ( Mint ahogy egy másik lánnyal meg is történt a tragédia, ugyanakkor, ugyanott. )

Szerintem Andris már akkor is csodaszép volt!!!!! Semmi vörösség, gyűröttség, maga volt a megtestesült nyugalom a maga 3550 grammjával és 51 centijével.... És azóta tart a szerelem. :)

1 megjegyzés:

Nóri írta...

Nem vitás, már akkor is csodaszép volt! (ahogy most is az!!!) Ne okold magad, én sem teszem, a végeredmény a lényeg, ahogy írod is. Semmi káruk nem lett, hogy nem a természet útján bújtak ki, egészségesek, okosak, átbújnak az alagúton is...;-)))nincs félelemérzetük sem, mint az okosak mondják.